Shit då.

Fan vad kass jag är! Haha, både Patrik och jag vaknade kl 10.00. Han stallde sin klocka på 7, men endå försov han sig, och ingen promenad blev det för min del. Fast å andra sidan så gick vi ju hem till Syster igår, vilket tar ca 20 min, och sen 20 min hem, och så var det såklart pizza på det, men skitsamma,  den var riktigt god! Orkade inte äta upp hela, men det var nästan..
Ska kika upp hos syster senare tror jag, måste traska fram och handla lite skit!
Shit jag vill verkligen ha en ny soffa nu, vi hade tänkt köpa det den här månaden iaf, är så trött på skinngruppen vi har, så nu ska vi äntligen köpa oss en Divansoffa, i brunt! Yes! Sen blir det förhoppningsvis ny TV i April :)

Nu blir det mer Kaffe på det här, och lite frulle :)
Ily P

Pussen


ungefär som  denna soffa :)



Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: aw, tack så jättemkt! :*<3



Allt bra?

2009-03-02 @ 14:50:03
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0