Pannkakor & Heidi Klum <3

Japp, idag har jag beställt den omtalade Heidi Klum tishan :)  så snygg är den! Så jag var bara tvungen att köpa den.
Var inne på Marieberg en sväng förut också, hittade den en "OceanMist" på H&M, en spray som har lite saltvatten effekt, som om man precis klev upp ur havet och låtit håret torka i solen, jag älskar när håret är så :) Och den skyddar håret mot solen också, perfekt!
Har suttit och kollat på när Patrik har spelat poker, utav 1200 pers kom han på 13:e plats, det blir skitsvårt när det närmar sig så få antal spelare, alla sätter All In hela tiden, och då gäller det att ha pengar också, tur att det är gratis :)
Jag ska spela om en stund, då har jag chansen att vinna 50 dollar :) weey, alltid något ju!

Har stått och lagat massa pannkakor ikväll, älskling blev jättesugen på det för det luktade pannkakor i hela trappen hos mina föräldrar, så det var bara att dra hem och laga det :) Brukar inte tycka om pannkakar, äter max 1, men åt 2 stcken idag, och Patrik smaskade i sig 5 stycken :) han älskar pannkakor!  plus massa dillchips på det! Gott!

Fan missade hur mycket som helst på Desperete Housewifes också, var så inne i pokerspelet :P Får titta på reprisen.
Nu blir det lite Tv-tittande sen ska jag spela poker, önska mig lycka till :)












 


Kommentarer
Postat av: Leia

Vad många det är som vill ha den tröjan =)

2009-03-11 @ 10:37:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Jodå, inte är den ful i alla fall :P

2009-03-11 @ 11:22:36
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha alla har ju typ sån :P men den är snygg! är den från nelly.se?

2009-03-11 @ 19:26:51
Postat av: Malin

Oj det var jag som skrev precis!

2009-03-11 @ 19:27:25
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0