NEJ!

Du tror att det blir bättre så här? På vilket sätt då? Hur kan du skriva så?
Jag förstår på ett sätt vad du menar, att du mår dåligt och inte har vart dig själv på ett tag,
men är det då bättre att vi går i från varandra, än att vara tillsammans och kämpar för att det ska bli bra?
Så att jag kan hjälpa dig och stötta dig på alla sätt och vis!
Jag känner mig helt hjälplös nu, jag vill göra så mycket men jag kan inte!
Det skulle inte bli så här, inte på det här sättet, nånsin!

Jag älskar dig så det gör ont i mig, att träffa dig och prata med dig är så jobbigt när jag bara vill krama om dig och aldrig släppa taget. Men det går inte! Jag får inte och kan inte! Och jag vill inte ha det så här. ALDRIG!
Och det jag mest mår dåligt över, är att du är DÄR. Du är ju där av någon anledning, varför??

Har ont i hjärtat, vill bara att du kommer tillbaka..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0