ingen bakisdag!

Fan vad skönt, det blev rätt lugnt igår i alla fall, vi gick iväg och träffade Louise :)
Sen gick jag och Patrik hem till Anna en sväng och träffade SötisKarin :) så kul att träffa henne <3
Lite senare gick vi upp och kollade på Lollos lägenhet, den var jättemysig, det kommer bli jättebra med de nya tapeterna i vardagsrummet!
Sen traskade vi vidare hem till Frida igen, stannade inte kvar så länge där, Patrik och jag var trötta och hungriga så vi gick hem i stället, jag åt Lasagne, och han åt som vanligt Vita bönor i tomatsås, och majs, haha, jag förstår inte varför han tycker att det är så gott med vita bönor!? Ihop med majs i stekpannan också :P

Idag tror jag att vi spenderar dagen hemma, ska snart äta frukost, sen ska jag slå en signal till Frida igen, hon svarade inte när jag ringde nyss så hon ligger säkert och sover efter gårdagen :P hoppas hon inte blev dålig bara..
Ikväll är det tvättstuga igen, tråkigt som fan men man måste ju tvätta!

Tänk att det redan är den 1 Mars idag, det är skönt att tiden går fort så sommaren kommer snart :)
Då kan man börja njuta igen, bada massor och sola som bara den! sköööönt!
Har föresten börjat med BUS, jobbigt att hålla på och smörja in sig och försöka få det jämt på kroppen, utan alla ränder och fläckar, men det tycker jag att jag har lyckats bra med, har gjort det 2 gånger nu och visst har jag mer färg än förut, men är mer gulorange än brun tycker jag haha! Eh, skitsamma, så får det vara!

Pussen


btw, ikväll blir det One Tree Hill och Gossip Girl!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0