God morgon!

Eller morgon är det ju inte, men det känns som det för jag gick ju inte upp förän klockan 11.30!
Låg i soffan och kollade på filmer i natt till klockan 03.30 ungefär.
Kollade klart på American History X. Den är så bra, men sorglig i slutet! Efter det började en riktig rysare på TV,
Return to the house on Haunted Hill, gaah, livrädd var jag! Jag klarade inte av att titta klart på den så jag gick och la mig i stället!

Så nu shar jag nyss tryckt i mig några rån med makrill, har lagt kycklingfileér på tining men dom verkar ju ta ganska lång tid. Det suger ju i magen efter mat! :)
Har nyss talat med Frida så jag ska nog traska dit en sväng senare.
Oj nu börjar Pokern, nööörd jag vet :)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: [ froidan - 2barnsmamma ]

När kommer ni?! Har tråkigt :((

2009-03-15 @ 17:09:42
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0