Finbesök :)

Japp :) Linda har precis varit här på lite kaffe, trevlans!
Nu är det bara en massa tvättvikning, satt och vek massa tvätt när hon var här, osocialt jag vet, men tror inte hon tog illa upp :)
Så nu sitter Patrik och viker resten, finns det någe tråkigare än att vika tvätt!? Förr tyckte jag att det var skitkul, att sitta och vika, lägga kanterna perfekt och lägga in allt fint i garderoben, haha men hallå! Det är INTE kul! Det är bara skönt när allt är klart och inga kläder syns till i hela lägenheten!

Vet inte riktigt hur jag ska göra ikväll, Linda vill ha med mig hem till Ida&Peter, Patrik ska möta Emil sen så han går antagligen dit, så det lutar väl åt det hållet för mig också..
Tror jag ska kika upp en sväng till Frida också, och kanske förbi föräldrarna, det var ju ett tag sen jag var där.


Försov mig idag också, skulle ha vart på AF kl 10.00. Och jag vaknade kl 10.00, inte bra. Var tvungen att ringa dit och säga att jag var sjuk. En liten vit lögn ibland skadar inte :)
Och i morgon så kommer förhoppningsvis Syster Emelie hit på kaffe :) Man får ju nästan tjata till sig besök här haha, ingen orkar ju gå hit! Så hoppas hon kommer för det var några månader sen hon var här sist!
Och hon har börjat blogga igen :) Kanske för att jag tjatade på henne? Men så är det, träffas man inte så jätte ofta så kan det vara kul att kika in i bloggen och se vad som händer i hennes liv :)

Sådär, bjuder på ett kort på mig och syster från Oktober 08 :)
Haha, lite Partyglad?


Kommentarer
Postat av: patrik

älskar dig gumman. du är mitt allt

2009-03-06 @ 13:39:00
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: Mimmi

söt bild :)

Svar: hehe ja, det är ju aldrig fel att få ned sig en goodiebag hem :) usch då, lät inte lika kul. Men hur är det idag då?

2009-03-06 @ 14:06:27
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Emelie*

aw :D sötisbild på oss :)

måste komma över på fika ngn dag!! & snart är man 18 , då blire ju krogen!! xD haha

<3

2009-03-07 @ 22:52:45
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0