Beslutsångest..

Har precis kommit hem, ska försöka ta tag i lägenheten och allt, för det ser ut som skit här, har inte städat eller diskat på hela veckan! Måste även försöka få i mig mat som alla tjatar om, jag vet det själv, men är man inte hungrig så är man inte.. Men jag känner att kroppen inte orkar annars, är bara trött och illamående. 

Fick sms av Tofflan förut också, alla ska tydligen till  Hallsberg ikväll, Centralen har ju sån där skit med Gratismat och halva priset på allt i baren till kl tolv. Får se hur det blir, annars kanske det blir Zäta, men bara om jag orkar, och om Jennie vill förstås, för hon ska va här ikväll. <3

Dusch, Disk, Öl och kanske lite mat då!



yesterday is gone, i want it back!

Kommentarer
Postat av: Emelie*

du SKA äta :)

& den där låten passade inte in på dig :D

jag kan hitta bättre!! :) älskardig <3<3

2009-03-28 @ 18:39:45
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0