A different cind of girl..

Hur ska man tolka vissa människor egentligen? Ibland vet jag fan inte! Speciellt inte idag.
Säger en sak, men vill en annan. Eller? Jag får det intrycket i alla fall, och det stör mig faktiskt.
Vissa människor kan i bland inte släppa taget eller sluta tänka på sådant som är förbi sen länge..
Kanske går och hoppas och drömmer tillbaka? Drömma går ju alltid, men den tiden som en gång var kommer aldrig mer att komma tillbaka! Thank god for that!

Mysälskling somnade precis på soffan, ovanligt tidigt för att vara honom faktiskt :)
Men han ska ju upp tidigt i morgon, sen blir det möte hemma hos oss Kl:11.00! Kommer nog gå jättebra.
Skönt med helg i morgon också, sova lite extra länge och va vaken lite extra länge :D
Blir nog nyktert i helgen för min och Patriks del, skönt!

Pratade med Jennie idag också :) Fan jag är så dålig på att höra av mig, inte bara till Jennie, men till de flesta!
Och på måndag ska hon på Ultraljud :) Jag tror starkt att det blir en liten flicka, men alla andra tror på en pojke.
Love Jennie <3

Älskar Dig Patrik!


Älskling & Jag sommaren 2006 <3


Kommentarer
Postat av: [ froidan - 2barnsmamma ]

Ujuj, weird tjej asså!! Ugly as fuck med hahahahaha..



Men men, vissa kan uppenbarligen inte släppa taget, synd om dom ju :( hah



<3

2009-03-12 @ 21:14:21
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0