Gladiatorsandaler+Klack!

Vill verkligen aldrig att det här vädret ska försvinna! Det är något med solen som gör att man mår jävligt bra!
Sitter med en kopp kaffe och en cigg just nu, strax ska jag ta på mig bikinin och lägga mig på en filt här utanför och steka som bara den!
Eventuellt ska vi börja packa upp lite kartonger idag, jobbigt som fan men det måste ju göras.
Ska kika in på Noras hemsida igen och kolla efter lägenheter, vi är verkligen sugna på att flytta dit.
Så mysig stad är det och så kommer man bort från där här hålan som man har bott i hela sitt liv! suck..

Känner mig lite trött, somnade nog inte förän 03.00 i natt, vi låg och kollade på Storm Warning, Patrik sa att den skulle vara jätte bra tydligen, jag var lite skeptisk först men efter ett tag så fastnade jag i filmen och det spelade ingen roll hur trött jag var jag vara bara tvungen att kolla klart på den. Älskling somnade som vanligt haha, men usch vad mycket blod och slamsor det var i filmen, se den!

Och sen har jag en sån där dag då jag känner för att shoppa sönder mig, väntar fortfarande från mitt Paket från Nelly och ett annat från Esprit.
Och måste erkänna att jag aldrig nånsin gillat gladiatorsandalerna, aldrig! Men nu helt plötsligt vill jag ha ett par, helt sjukt! Har sett sjukt många snygga, letar efter ett par med en liten klack på men har inte hittat några än. men speciellt de här 4 paren vill jag ha:



Alla är i från Nellys och är superbilliga, förutom sko nummer 4 som kostar 1000:-
Dom vita gladiatorsandalerna är grymtgrymt fina! Ska jag beställa kanske?
De jag definivt ska beställa nästa månad är sko nummer 3, så jävla fina. Jag älskar verkligen klackar och förstår inte hur vissa kan leva utan dom! ^^

Ne nu sitter jag och drömmer om att vinna en massa pengar, men hur då?
Jag kan ju aldrig vinna om jag inte spelar på något, haha!
Börja med Keno eller Lotto kanske.. :P

Lite mer kaffe på det här sen ska jag väcka sötnosen som ligger som sover :love:

Kommentarer
Postat av: emma

La till dig nu jag med =)

2009-06-30 @ 09:55:51
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: froidan [W - 07 & A - 08]

Men eller hur, jävla störd person!!



Nr3 va as snygga :D

2009-06-30 @ 09:59:02
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fy fan vad snygga skor! Alla var fina ju. Jag har aldrig heller varit så förtjust i gladiatorskorna, men de där var faktiskt riktigt fina :) men nr 3 var finast! :D

2009-06-30 @ 11:55:58
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: wictoria

1;an va snyggast!

Me lajk! :)

2009-06-30 @ 19:50:28
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: L

Jag tycker de vita var snyggast, helt klart. Par nr 1 kommer på andra plats! Vad var det för samtal? Ååh vad nyfiken jag är! Nora, ja, gör det som känns bäst för er såklart. Ni måste tänka på ert välbefinnande först och främst!



Jag gillade inte heller gladiatorsandaler först, av någon anledning, men nu; looove them! :)

2009-07-05 @ 08:43:18
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0