Springdag!

Har sprungit överallt och ingenstans idag, och cyklat!
Själv har man inte fått så mycket gjort, AF hade ju stängt :/ får åka dit senare i veckan.
Är hemma hos syster nu, Patrik & Stefan har precis åkt iväg och fiskat, så jag hoppas på massa abborrar ;)
Frida & William ska gå ner till Ica så jag stannar kvar här uppe med lilla Anton :love:
Frida sa det förut, att tänkt vad fort det går Anton är snart 6 månader, redan! Snart kan han krypa och gå :)
Och William är hur duktig som helst på att prata, han förstår väldigt mycket för att bara vara 2 år sötnosen :love:
Vi ska käka lite kött senare när dom kommer tillbaka, har bara ätit mackor idag och jag har ju ändå varit uppe sen 05.30 :O
så lite hungrig börjar jag bli..

Blir nog inge mer bloggskrivande idag, kan uppdatera i morgon bitti, ska förresten hem till Frida & Stefan rätt tidigt och vara barnvakt åt William för dom ska iväg en sväng, hoppas han håller sig lugn då :) men det gör han nog.


Och vill inte skriva något speciellt eller för mycket i bloggen för alla nyfikna,
men mår hyffsat bra nu och planerar på att fortsätta göra det :)
Jag känner nog rätt mycket nu, det är positivt. Tänker man positivt så fixar sig allt! :love:
Tror på det här..

Tänkte bjuda på lite gamla bilder, riktigt gamla bilder :P

Sommaren 08 ;)

 

Oj, år 2007? :)


FullastAB och Jag sommaren 07 :)


07, saknar mitt långa hår!


once I was skinny ;)


Min 20års dag 07 :)


En trevlig kväll förra året :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror på dig! Att du kommer att fixa det!

2009-06-08 @ 18:42:07
Postat av: Anonym

2009-06-08 @ 19:49:43
Postat av: bloggare

Hej

Vad kul att det funkar för dej nu då att du fixar det Å jag hoppas att du fixar ett jobb med så du får mycket stållar det kan ju inte skada så du får ha lite kul i livet kram från bloggare

2009-06-08 @ 19:53:25
Postat av: L

Låter kanon, fortsätt vara positiv och hoppas barnvaktandet går bra! Idag ska jag iväg och jobba för första gången :) Puss!

2009-06-09 @ 13:39:39
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0