FY FAN!

Fy fan för den där jävla  Midsommaraftonsnatten jag skrev om!
Den där natten då vi gick in i fel port och försökte ta oss in i fel dörr ni vet?
Tack vare det så får vi inte hyra den andra tvåan vi var och kollade på!
Jag är skapligt förbannad just nu, ska strax hem till mamma och pappa och låna telefonen och ringa till Närkehus!
EN ENDA GÅNG har vi gjort bort oss under de här 2 åren vi bott här. Eller gjort bort oss och gjort bort oss, ett litet snedsteg på fyllan liksom, vad gör det för skillnad om vi bor kvar i den här lägenheten eller den nya?
Har aldrig haft klagomål eller varit sen med hyran så varför ska den där gången vara ett sånt bekymmer?

Alf ringde i morse och talade om det här, och han är bara vaktmästare, så jag ska ta och ringa till självaste chefen tänkte jag och förklara hur det ligger till, för jag tycker dom gör fel mot oss!

Uppdaterar senare om hur samtalet gick! Håll tummarna för här tänker jag inte bo kvar, speciellt inte när vi har packat massor och blivit lovade att få hyra den!
Och ska vi flytta någon annanstans som jag är bra sugen på att göra nu så har vi de där 3 äckliga månaderna i uppsägningstid! Fy fan vad arg jag är nu!



Kommentarer
Postat av: bloggare

Hej på er

VA FAA ÄR DET FÖR EN GUBBE SOM KAN GÖRA SÅ VAD SA DOM DÅ NÄR DU RINGDE DOM DÅ HOPPAS ATT DU GICK PÅ DOM SÅ DOM TEG HOPPAS ATT DET ÅRNASEJ FÖR ER GE INTE UPP BARA DET ÄR JU BARA ATT LETA VIDARE JU NI FIXARE DET ÄR JAG HUNDRA PÅ ATT NI GÖR HA DET SÅ GOTT KRAM PÅ ER MVH BLOGGARE

2009-06-29 @ 21:06:00
Postat av: froidan

Ja, fyfan va surt! Ni gick ju inte fel med flit. Störda dom är!!



<3

2009-06-29 @ 22:37:20
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: L

WHAT? Ni blev avsläppta mitt i natten vid fel port, man kollar kanske inte då på nummret, när man är säker på att man är hemma. Alla hus där ser ju likadana ut och är man dessutom lite dragen (midsommar vafan) och det är mörkt, så lätt! Hur fick dom veta då? Fan så irriterande...Håller tummarna för er! <3

2009-06-30 @ 00:44:09
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0