BLOMSTERTID!

Haha fy fan vilket skööönt program alltså! Peter Magnusson är ju riktigt klockren! :D
Sitter här hemma med ett glas vin, ska vika tvätten sen tänkte jag, men först efter programmet måste jag ta mig ner till macken och köpa cigg, sen blir det toast till kvällsmat, smarrigt!

3 dagar med BUS och det syns verkligen, plus äkta solbränna på det, tror mamma var lite avundsjuk förut när hon såg mig. Haha :)
Och i morse var Jennie här en sväng och tog en kopp kaffe, sen när hon hade åkt så märkte jag att det låg massa cigaretter ute i köket, så jag ringde upp henne men hon hade lämnat dom till mig sa hon för jag hade så dåligt. Tack gumman :love: sen fick jag ett mess senare då hon frågade om jag var hungrig och skulle bjuda på mat, tänk vilken vän man har, en fet Kebabtallrik på godaste Grillcenter blev det! :D Love You!

Och vissa klarar inte ens att höra av sig som lovat, men vän och vän? Njaa, inte vad du har visat i alla fall!
Mer update i morgon!


Aja, ikväll bjuder jag faktiskt på 2 nya bilder :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad gulligt av henne! Du behöver verkligen bli ompysslad, det förtjänar du! :) Be Jennie skicka bilder från min fest också!



Vem är "vännen", kanske kan ta det på msn? Puss

2009-06-04 @ 13:02:15
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Felicia

Den första bilden var riktigt söt :D hihi. Den andra också såklart :)

2009-06-04 @ 17:15:34
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0