Att Göra Lista!

1.
Rensa skräp
2. Tömma kartonger i förrådet
3. Börja packa så mycket som möjligt
4. Ansöka om flytt/möbelbidrag
5. Sälja säng och soffgrupp
6. Köpa ny säng och soffa
7. Skriva av kontraktet i veckan (?)
8. Skriva på nya kontraktet
9. Adressändra
10. Flytta in i nya Lägenheten :D

Var ju och kollade på lägenheten idag, den är nästan lika stor som den här, fast det är en etta, med BALKONG! :)
Stort fint nyrenoverat kök, så fint var det jag blev helt kär!
Nytt i badrummet var det också, det enda är väl att jag vill tapetsera om i vardagsrummet/sovrummet, ja det är ju en etta, så det kommer bli ganska så ovant, men bättre än ingenting ;)
Jag får försöka göra så bra plats så gott jag kan, eftersom jag ska sälja soffgruppen som bara kommer stå i vägen, så ska jag köpa en divansoffa i stället som jag ska ställa mitt i rummet..
Kommer nog bli kanon! Den är ledig nu och så fort både jag & Patrik har skrivit av oss och allt så kan jag skriva kontrakt på den lägenheten! Längtar!
Blir bara ett riktigt krångel med mitt Teliaabonnemang, med flytten och grejer, så jag vet fan inte hur jag ska göra om jag ska säga upp det eller inte, för det är ju Telefoni/Bredband/Boxer i ett och samma, och bredbandet vill jag verkligen ha kvar, det andra kvittar!

Är hemma ikväll, ska vika tvätten nu, som jag skulle ha gjort igår egentligen men inte orkade.
Sen blir det upp tidigti morgon bitti och ringa till Soc, antar att dom blir glada nu att jag flyttar eftersom den nya lägenheten är 800 kr billigare!
Så i morgon kommer syesterFrida hit och hjälper mig att packa lite, och sen kommer nog Mona också, så då blir det några glas vin till det, det är ju trots allt Fredag ;)



Och du som kommenterade i förra inlägget, Nej, Flexible hade inte lösen när jag var inne på hans BDB!




 

Kommentarer
Postat av: froidan

Hm, vad konstigt :S Blir ju alltid olika från olika datorer, cpigt ju :/



Ja, den va jätte fin! :) <3

2009-06-04 @ 23:34:40
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: madde

du, jag bor med bara i en etta och du får tänka possitivt, det är inet så mycket att städa ;) och texten är melissa horn hon är king!!:D

2009-06-04 @ 23:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0