1 vecka?

Har precis ringt och tackat JA till lägenheten, så nu måste det packas fort!
Ska skriva ett uppsägninsbrev som båda ska skriva under, och så fort det är avskrivet får jag skriva på nya kontraktet :D
Så nu går det riktigt fort, kanske kan börja flytta inom en vecka!? :D
Det känns så himla kul, men ändå lite nervöst, känner på ett sett en himla trygghet med den här lägenheten,
har ju bott här i över 2 år, i början var jag rädd för alla ljud och allt möjligt när jag skulle sova, men det har gått över.
Nu är det bara alla andra som sover här som är rädda och vågar knappt sova hos mig :P
Så jag undrar hur det kommer kännas att flytta till min egna första lägenhet nu, själv!
Tror faktiskt att det kommer bli jättebra, ska försöka få i ordning så fort som möjligt, har skrivit en lista med allt jag ska köpa, så det kommer nog bli skitbra!

Snart kommer Frida hit ju och ska hjälpa mig att packa lite, på ett sätt känner jag mig stressad som bara den!!
För att jag vill att det ska gå fort, och det kommer det ju göra också, och att flyttpacka är det VÄRSTA jag vet..
Har packat, flyttat och bärt lådor och möbler allt för många gånger känns det som under de 4 åren vi var tillsammans.
Vi flyttade ju runt överallt förut, säkert 6-7 gånger :P haha!

Nej nu blir det lite mer kaffe och en cigg, sen får ni önska mig Lycka till ;)
































Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Vist fixar du det Det är jag hellsäker på att du gör å Såkomer du ju närmare din kompisar. Sen är det bara att du fixar ett jobb med så du får mycket stållar med så du kan unna dej det du vill ju JÄKTA INTE IHJÄLL DEJ BARA DU KOMER ATT FIXA DET HA DET SÅ GOTT FRÅN EN BLOGGARE

2009-06-05 @ 16:31:15
Postat av: tess

åh tänk att bo själv, det har jag heller aldrig gjort :P måste vara rätt lugnt o skönt ibland haha :D hoppas allt är bra med dig!! kram o lycka till med flytten =)

2009-06-06 @ 00:06:44
URL: http://tjofe.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är flexible's lösenord på bdb?

2009-06-06 @ 14:38:53
Postat av: L

HAHAHA när jag flyttade hemifrån, fyfan vad rädd jag var för ljuden!!! och gick och kände så dörren var lås säkert 10 ggr innan jag somnade, trodde någon skulle klättra upp på balkongen och allt möjligt :) men man vänjer sig nog alltid! ja jäklar vad ni har flyttat, shit!

2009-06-08 @ 07:06:41
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: emelie

lycka till med flytten :D

och hoppas du trivs bra i den nya :D <3

2009-06-08 @ 13:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0