Shopaholic!

Japp, Confessions of a shopaholic blir det att glo på ikväll, måste dock först ladda hem ett nytt VLCprogram, som fungerar och inte visar blåa människor!
Kommer inte ihåg vilket vi hade sist, men vilket VLC är bäst då? Help pleeease..

Sötaste älsklingen ligger och vilar lite, som vanligt så här på eftermiddagarna :P
Ska väcka honom om en stund så ska vi ner till tvättstugan och hämta upp lite tvätt, som vanligt också så har den där grannkäringen som jag hatar börjat tvätta redan på VÅRAN tid, vilket innebär att hon hänger in sina kläder i torkrummet mycket tidigare än hon ska, och trycker då ihop våra blöta kläder på tvättlinorna så dom aldrig torkar! Alltså jag blir galen sådär gör hon jämt, plus att hon JÄMT tar tvätttid efter oss så vi har alltid det där problemet, och hon förstår inte svenska heller så hur ska vi då förklara att hon ska tvätta på sin egen tid? Gaah sånt där gör mig riktigt irriterad!
Nog om det nu!

Tycker att jag den senaste tiden har fått lite "bloggtorka", störande som bara den eftersom jag älskar att skriva blogg, älskar att kika in i andras bloggar och få inspiration m.m, och älskar att få positiva kommentarer, ja jag har faktiskt börjat få fina kommentarer nu förtiden emot vad jag hade för ett tag sedan, verkar som att folk hade problem med mitt sätt att leva med all alkohol och festande som jag nästan dagligen gjorde.. men so what? my life!
Vissa perioder mår man inte bra, och även om man kanske inte ska hantera sorg och deprission genom att supa sig redlös eller dricka varje dag, så var det MITT SÄTT att hantera det!
Men skit sak samma, så lever jag inte längre och det är rätt skönt faktiskt.
Folk verkade gilla att vara anonyma och inte våga stå för sig själva när de hade en åsikt som inte var särskilt trevlig, men sen så är ju inte vissa människor så tuffa som de verkar hellre, för att vara anonym är verkligen något jag hatar, och det står jag för!

Har föresten inte skaffat PS än, fy jag vill verkligen ha det, får fixa det snarast!

Nästa vecka föresten så kommer troligen våra paket från H&M, längtar! En ny väska och lite till ligger och väntar på mig :D
Är det inte för roligt med shopping?
Kanske är ganska passande att kolla på den där filmen ikväll eller? :P



Pusshej på alla!

En massa gamla bilder från Patriks minneskort, lägger upp några :)


Gammal bild på mig som brunett!



I Skänninge 08, (crazy eyes)



Gammal bild på mig & wille:love:



Oj, sommaren 07 tror jag :)



Luggen :D


Ute och fiskar i Höstsolen


Sommaren 07


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag hatar också anonyma kommentarer! Och det står jag också för. Det kan nog inte finnas någon i världen som tycker att det är kul, isåfall måste det vara något fel på den människan, haha! Jag har fått massa anonyma kommentarer från någon som inte tycker om att jag och Daniel är tillsammans! Åh! Jag blir så arg, jag måste sluta skriva haha! Ha det bäst.

2009-07-07 @ 00:10:47
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: L

Gillar din gamla lugg grymt mycket! Haha störande med tvätttiden. Ta reda på varifrån hon kommer i slå upp "tvätta inte på vår tvättid" i ett lexikon, hahaha



Vill se den filmen, har läst en av böckerna måste läsa de andra också känner jag!



Jag är också glad för att du har dragit ned på alkoholen. Du har rätt i att det inte är ett bra sätt att hantera sina känslor på, man alla har sina sätt mindre bra eller ej!



Hatar också anonyma, som har kritik och inte vågar stå för det. Vad tror dom man ska göra, skicka ryska maffian efter dem?



Puss! <3 Glöm inte kolla min blogg på torsdag, hihih

2009-07-07 @ 07:08:46
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0