PMS + Abstinens!

Solen skiner och denna dagen känns rätt OK, förutom att denna morgon har vi NOLL cigaretter,
så vilken minut som helst, antagligen vid kaffedrickandet, så kommer det att börja suga!
Och jag kommer bli på riktigt dåligt humör! Plus att jag vaknade först klockan 6 i morse, av att mina kära Lingonvecka startade :S FYY, ont i magen, PMS; och abstinens!

Ta disken snabbt som satan, hoppa in i duschen och ta sig fram, antagligen hem till mamma & pappa, så får dom bjussa på morgoncigg!

Kyckling och ris idag, mums!
Tänker blogga mer senare när jag har fått i mig en cigg eller två,
och vem vet vad klockan är då!

Pusshej så länge!


Eller, kanske ska jag ta tag i att SLUTA RÖKA!?




Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahah stick iväg o skaffa cigg nuuuu!! haha

hade dött om ja inte hade morgoncigg:P

haha tack ;P

2009-07-13 @ 12:46:44
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Louise

Sluta är det bästa om man vill!

Jag har tänkt ett tag på att sluta röka, bara feströka. Vet inte var jag fick det ifrån för för ett tag sen ville jag inte sluta röka! Så kom det plötsligt liksom.



Ses snart? :-) ser söt ut

2009-07-14 @ 10:16:21
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0