Lite mysis sådär ;)

Varit iväg hos mamma en sväng förut, älska henne <3
Kom hem, lagade mat ihop: Fläskfilé, kroketter, olika såser och sallad! Mums!
Sen bakade vi lite Negerbollar som står i kylen just nu, ska äta lite rulltårta till det också :)

Plus på allt det så finns det chips och godis och.........?

Men guuuud! Varför ska allt onyttigt vara SÅ GOTT! Beroendeframkallande säger jag bara!
Skiterit ikväll tänker jag äta allt det där, låter ju väldigt mycket haha, men jag behöver ju bara ta en liiitenliten bit av vardera godsak? ;)

Har precis börjat läsa boken EL CHOCO också, kan knappt slita mig!
Orkar för närvarande inte berätta handlingen, men kan verkligen rekomendera den!
Det var älsklingen som rekomenderade den för mig,
och han läser ju ALDRIG böcker annars, han fastnade verkligen för den!
Så hans mamma köpte den och läste den också, så nu har jag lånat den!
Kanske blir klar ikväll? Who knows..

Pusshej på alla!



Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

haha jadu, det onyttiga är alltid godast :(



tack för din röst, vann! :) PEACE

2009-07-18 @ 22:43:10
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: L

Jaaa den boken läste ju jag i Norge :) Du får berätta sen vad du tyckte!

2009-07-19 @ 11:05:16
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0