IM SICK!

:(:(

Jobbigt som bara den, började hosta lite sent igår kväll,
imorse vaknade jag med kliande näsa och RIKTIGT jobbig hosta,
håller på att spyr nästan varje gång jag hostar!
Hur fan kan man bli sjuk så snabbt? Märkte ingenting under hela dagen igår..
Får hoppas på snabb tillfriskning.

Vi ska ta en tripp hem till mina föräldrarna sen och hälsa på,
även fast jag är sjuk så vill jag verkligen inte bara sitta hemma på en lördag.
Men en sak är säker, det blir lugnt ikväll också, då kanske jag är frisk i morgon? ^^

Har till och med orkat smörja mig med b.u.s idag, kors i taket!

Hoppas alla andra mår bra idag och får en trevlig lördag!
Jag uppdaterar mer senare ikväll!

Puss på alla!

Har ju brist på nya bilder, så här kommer en gammal på mig som brunett!


Och en där jag slingar för att bli blond igen! (gråhårig?) :P


Kommentarer
Postat av: laila

Nu har jag publicerat 3 sminktips :) hoppas att du gillar dom :) ♥

2009-07-18 @ 13:53:31
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: froidan

Svininfluensan kanske? ;p Har du träffat nån som vart utomlands?! Hehe nerå, skulle ni ej komma hit?

<3

2009-07-18 @ 15:14:04
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0