Andra gången!

För andra gången kollar vi på Bedtimestories, och för andra gången så somnar jag i från filmen!
Jag brukar aldrig somna ifrån filmer, men det är väl nånting med den filmen och alla Bedtimestories som jag somnar till? Kanske ska be Patrik läsa godnattsagor för mig varje gång jag ska sova för det verkar ju funka för mig, haha!

Sitter som vanligt här med min kaffekopp, har precis gått upp och passade på att ta disken på en gång.
Känner mig på ett städarhumör idag, är nog bara för att vädret är så jävla tråkigt! Grått och regn!
Vad ska man annars göra på en sån här dag?
Det blir nog en hel dag med att byta gardiner, städa, hänga upp lite saker på väggarna mm, fun!
För er som inte vet så ÄLSKAR jag heminredning, vart jag än går och handlar så vill jag ha med mig något hem.
Mestadels blir det ljus och ljuslyktor av olika slag, men även gardiner, vet inte hur mycket gardiner vi har, men har bott här i 2 år och kan inte komma ihåg hur många gånger vi har bytt ens, men det är kul med variation :)
Blir en till dag med B.U.S. För tillfället använder jag Niveas, brukar alltid använda DOVE, men den har jag tagit slut på :P Vad ska man annars göra för att behålla brännan i detta trista väder?

Just det kom på att jag måste gå in och läsa Lollos blogg nu på morgonen, hon hade ju nån hemlighet eller nå¨got att berätta idag på bloggen, nyfiken som bara den är jag! Någon mer som är nyfiken så gå in och kika :)

Vi hörs lite senare :)
Hoppas alla får enbra dag.
Puss




Kommentarer
Postat av: Kimbell

Sex Education. Går varje onsdag klockan 22 på 3an, så bra program! Jag och sambon fick oss en hel del skratt, kan jag lova :)

2009-07-09 @ 11:00:41
URL: http://kimbell.blogg.se/
Postat av: Kimbell

Det tycker jag, skitkul! Däremot när de visade stoooora bilder på könssjukdomar så kände man lite sjögång i magen...



Det är bara bra, ska sticka iväg och äta lite frukost nu, hur är det själv?

2009-07-09 @ 11:14:20
URL: http://kimbell.blogg.se/
Postat av: AMANDA - ♥

japp det r det :) dom är från bikbok jag köpte dom för ett tag sen. men just n är alla likadana jeans på rea för 149 kr så kika in på bikbok =)

2009-07-09 @ 11:23:38
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

jag vet tyvärr inte det, den var en present!

2009-07-09 @ 11:33:39
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikar in här :)

2009-07-09 @ 17:16:23
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0