2 cigg!

Otroligt, när vi går upp på morgonen så har vi alltid bara 1 eller 2 cigaretter!
Jobbigt som bara den! Kaffet är precis klart och jag har redan rökt en halv, så nu ska jag ta mig en kopp och röka den andra halvan, man är alltid mer röksugen konstigt nog när man vet att man inte har mer cigg sen :P

Tittade ju på confessions of a shopaholig igår/natt, riktigt bra var den, och skitrolig, skrattade massor haha!
Vi låg i sängen och kollade på film och såklart så dog batteriet när det var typ 20 min kvar av filmen, så jag ska kolla klart nu på morgonen! Tycker verkligen att ni ska se den!

Nehepp, ska tråka lite och vika klart all tvätt och lägga in i garderoberna strax, sen tänkte jag faktiskt kolla på
Våra Bästa År, jag tittar knappt på det längre för det har blivit så töntigt! Följde det varje dag förut, och om jag missade det så var jag alltid tvungen att se reprisen. Men om man missar det i några veckor så har man faktiskt inte missat nåt egentligen, tiden står ju stilla där, dom  kan ju visa 10 avsnitt och det är fortfarande samma dag! haha! Ska bli kul och titta lite idag..

Ska nog kika upp till syster en sväng idag, kika in på henns BLOGG, hon är jätteduktig och hjälper folk med Design!

Ska försöka ta lite bilder idag med älsklings telefon, kan ju alltid va kul att lägga in lite nytt på datorn :)

Hoppas alla får en bra dag.
Puss

Supersnygga örhängen från Coco! Ska jag beställa kanske?

Kommentarer
Postat av: froidan [W - 07 & A - 08]

Ja jag vet :( Ja jag sparar ju dom ifall det skulle bli fel eller om dom vill ändra nåt.. Men tror jag ska ta bort alla nu.. Ska nog ladda upp dom i bloggen och ha dom där..



Ja, kom hit :D <3

2009-07-08 @ 10:14:33
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: L

Jag uppdaterar imorrn runt 12-13 tiden ihihih

2009-07-08 @ 20:24:52
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0