träningen?

vad blev det av den? känner mig inte alls lika peppad på att börja träna som jag var för några veckor sedan, är det bara för att jag har dragit ut på det?
Ne nu MÅSTE jag ta och komma igång, ska kolla med Patrik om han ska med och köpa Gymkort sen, då har jag ju nånting att göra om dagarna, och sen är det bara att hoppas på att kilona börjar rasa!
men allt detta snack om nyttig mat och så, fan det klarar jag ju inte av, klarar mig inte utan alla goda såser, rostbröd med ost, och allt annat gott!
varför ska allt som är så gott vara så jävla onyttigt? jag blir ju knappast mätt på en sallad med lite kyckling till, men kanske måste ta det där med att inte "äta sig så mätt så man känner sig spyfärdig " på allvar, kanske ska försöka bli lagom mätt? och fortsätta köra med mina goda äggröror till frukost i stället för oboy & mackor.. och äta regelbunet och allt sånt där.. måste sätta upp ett MÅL också, som jag klarar av att nå, då kanske jag till och med kan belöna mig med något när jag har klarat av det :)  ja, så gör jag!

idag blir till att diska, vika tvätt och stryka nya gardiner, har inte bestämt vilka gardiner som ska hänga i köket och sovrummet, men det löser jag nog. kan ju inte fråga patrik om smakråd för han är på Villmer idag, han slutar inte förän kl tre :/ tråkigt, men jag ska gå och träffa honom på lunchen, så får han äta något ute, men för mig blir det ingen utemat idag, har käkat det både igår och förrgår! blää..
nu börjar jag bli hungrig också, ska jag ska ta och göra min ägg och tomatröra, mums!

och i helgen blir det NYKTERT! så skönt.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0