att lita på någon..

Att det ska vara så svårt ibland, men vad ska man göra när man älskar någon?
Och när man försöker och försöker för att allt ska bli bra, bygga upp något nytt, eller att bara finnas till, vad ska  man göra när allt man har försökt med inte fungerar? 
Efter allt stöd som man har visat, och så mycket som man vill och försöker lita på den personen man älskar, så känns det bara som om man får en kniv i ryggen tillbaka.
Tomma löften, och hopp om något bättre bara flyger förbi, den trygghet som en gång fanns där känns nästan helt borta nu, och allt känns bara så långt bort!

Men vad ska man göra när man älskar någon?
Hoppas? Hoppas på att det blir en förändring som det var lovat?
Jag kan inte göra annat än att hoppas, för nu i alla fall..
För att hoppas, tro och drömma, är vad jag tänker göra nu..

Snälla du, Jag älskar ju dig!
Skjut inte problemen åt sida hela tiden, för om inte jag fanns där, vem finns då där för dig?

Kommentarer
Postat av: [20år & 2barnsmamma]

<3<3 älskar dig syster!

2009-02-26 @ 00:56:43
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0