Vad finns det för usla människor? :(

Först och främst vill jag bara skriva att min älskade vän Linda
har bett mig bli Gudmor till deras bebis, och jag är hur glad som helst för det :) :love:

Sen hade jag tänkt att blogga ett litet inlägg idag för det var ju ett tag sen nu,
men då ser jag att jag har fått en
kommentar i Lördags natt.
Jag tänker inte publicera den och jag tänker inte direkt säga vad det stod
men hur kan man skriva något sånt till en människa?
Du verkar veta vem jag och min sambo är, med tanke på det du skrev.
Men det jag inte förstår är HUR MAN KAN SKRIVA NÅGOT SÅNT?
Varför?
Du måste uppenbarligen var avundsjuk på det vi har,
och JA, alla mår vi dåligt ibland, INGEN har ett perfekt förhållande!
Men vi älskar varandra, över allt annat!
Och vi har tagit igenom oss väldgit mycket ihop.
Men om du inte gillar det eller vad det nu är, så säg det till mig i stället.
Jag tycker att det är såååå fegt att sitta och skriva anonyma kommentarer i andras bloggar,
speciellt såna som sårar, som handlar om andra människor.
Jag blir så jävla förbannad på sånt.
Och jag hoppas för din egen skull att jag aldrig får reda på vem du är!
Men jag kan säga såhär, jag har DEFINITIVT mina aningar! Och tack för IPadressen
som du har använt 2 gånger i dina kommentarer!
Så om någon känner igen den här IPadressen så hör av er Tack : 81.225.17.213


Ska förövrigt få hem Jennie och Chanelle på besök idag :) :love:
blir att titta på IDOLfinalen, Heja ERIK!

Kommentarer
Postat av: Malyn Polecastle

Du råkar inte känna några från Eskilstuna som kan vilja skriva elaka saker??

2009-12-11 @ 16:26:29
Postat av: vibblyn

Hej!

ip nummret kommer från Björktorpsskolan i eskilstuna!

2009-12-11 @ 18:06:28
Postat av: Sandra Is The Shit!

konstigt nog så känner jag INGEN i Eskilstuna, och verkligen inte på den skolan.. Antar att personen som har skrivit kommentarerna har lånat någon annans dator.. Med tanke på det hon/han har skrivit så vet jag att det är någon som känner oss. Vill du Anonyma skriva igen så tala åtminstone om vem du är!!

2009-12-11 @ 18:51:02
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: froidan

Personen verkar ju hålla till inne på fragbite, vad jag fick fram iaf.. Så man undrar ju vem det är!

Idiot vilket som! <3

2009-12-11 @ 18:55:56
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: madde

Hejsan! Jaag kollade upp ipnumret du skrivet, de står att de tillhör någon i surahammar, kanske hjälpte dig lite för att veta vem som skrivet...//Madde

2009-12-12 @ 08:17:38
URL: http://metrobloggen.se/maddiiss
Postat av: madde

kollade en annan sida också, där de står som dom andra skrivet, eskilstuna. Så antingen eskilstuna el surahammar.

2009-12-12 @ 08:18:46
URL: http://metrobloggen.se/maddiiss
Postat av: Felicia

jag fick också fram att den kommer från västerås/eskilstuna! :)

2009-12-12 @ 18:39:40
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej det ger utslag på Eskilstuna för att det är största staden i närheten.

81.225.17.213 kommer från surahammar enligt flera sidor.



http://www.ip-adress.com/ip_tracer/81.225.17.213

2009-12-12 @ 21:30:38
Postat av: Louise

Hej! Hoppas du har en jättebra födelsedag :) Skulle jättegärna vilja att vi sågs snart nån dag, dels för jag saknar dig, dels för vi har så mkt att prata om! Kanske kan ta en öl eller två också vem vet...Men som sagt, saknar dig. Vet att jag är dålig på att ringa men HATAR ju verkligen att prata i telefon!



Men hör av dig, eller kom bara förbi, jag är nästan alltid hemma <3 PUSS!

2009-12-18 @ 23:04:03
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0