Juuuuuul!

Underbart, har haft en jättefin Jul :)
Har varit hemma hos föräldrarna och ätit gott,
fått fina Julklappar och allt sånt!
Har dock blivit lite för mycket alkohol under dom här Juldagarna
men så kan det bli ibland!
-
Har haft besök och massa trevligt av Linda & Emil både fredag och lördag,
Karin & Johan har vart på besök också,
fick en jättefin Ljuslykta av Karin i present :love:
-
På Nyår har vi planerat med Malin om att äta gott och ha lite skoj,
får höra av mig till henne i veckan.
Är förövrigt väldigt sugen på att åka in nu på Mellandagsrean och
köpa något nytt att ha på mig men plånboken svider lite..
Det återstår att se! Kommer troligtvis vara lika mycket folk på MB
som det var i dagarna när vi handlade Julklappar.
Två dagar i rad, man får ju lite smått panik och står och
svettas i köerna, men som sagt, det finns ju inget bättre än SHOPPING! ;)

PUSSHEJ på alla ;)

(Lägger in fler bilder från Jul och Födelsdagen så snart
jag orkar ta med datorn fram)
Syster och Jag :love:



Kommentarer
Postat av: emelie , :)

haha nej det vart lite för mkt :)!

fina du o emelie är på bilden btw! :D

<3<3

2009-12-29 @ 05:12:49
URL: http://kungemelie.blogg,se
Postat av: emelie , :)

fina :)<3

2009-12-29 @ 14:44:22
URL: http://kungemelie.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0