a change..?

Sitter här och funderar lite och har kommit fram till att jag ska ändra min blogglook!
Känner att det är på tiden att det ändras lite, definitivt andra färger.
Satsar nog på svart, vitt och rött! Det blir nog super!
-
Jag och Patrik höll på att DÖ av frostskador när vi stod och väntade på bussen förut,
kallaste dagen är idag kan jag lova!
Har inga vantar, hittar dom verkligen inte nånstans hemma
så det får bli att inhandla ett par nya varma sköna idag!
Ska handla massa fikabröd och gott tills i morgon också,
fyller ju år så jag har bjudit hem familjen på fika,
inte för att det är någpt speciellt med att fylla 22 år, (23) som jag har trott hela tiden!
Haha! Men mys med familjen samlad ^^
-
Funderar även på att slänga i en blondering men det tror jag att jag skippar faktiskt.
Har börjat tröttna på att ständigt vara blond, men är fortfarande för feg för en mörk förändring,
men vem vet, kanske, kanske inte ;)
-

Nya bakgrunden?

Kommentarer
Postat av: Zara

Hehe jobbigt när man inte vet hur gammal man blir :P Jag brukar funderar ibland när folk frågar hur gammal jag är..

2009-12-18 @ 10:24:03
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0