SKAFFA ETT LIV!

SVAR till den här dumma kommentaren!

Socialen i kumla om FOLK!:

JO det går till så här:
Man blåser soc på massa pengar och är tillräkligt blåst så man går och skryter om det på fyllan !!!!
BIMBO!!!!! ALLA har hånglat med din karl hahahaha

SVAR:
Antagligen så är det så att jag känner dig? Eller?
Väldigt töntigt att vara anonym, törs du inte stå för vem du är?
Kanske är det du som har ringt socialen och HITTAT på de där uppgifterna?
Inte fan vet jag, men jag vet EN SAK!
Att min "Karl" och jag gjorde slut för längesen, det var slut mellan oss i över TRE MÅNADER!
Tror du att jag ärligt talat bryr mig om vem han hånglade med då? Nej verkligen inte!
Så mitt svar till dig är, SKAFFA DIG ETT LIV!
Tycker väldigt synd om dig, du kanske bara är JÄVLIGT avundsjuk för att du inte
fick hångla med honom som alla andra? Eller kanske du fick det? Och inte mer?
Du kan bara dra åt helvete i alla fall, och fortsätt gärna med dina anklagelser,
för du kan inte förstöra för mig eller vårat liv!
Tack och hej! Och btw, lär dig stava ditt missfoster!

Jag känner bara en person som använder orden "Karl" och "Bimbo"
Ska jag vara lika fjantig och omogen som du?
Så säger jag bara lycka till med din nästa ansökan på soc ;)

Kommentarer
Postat av: bloggare

Hej

Vad är det för en idiot som kan göra så hoppas att du får reda på väm det är å ge igen med råge ju HUR KAN MAN VARA SÅ PANTAD I HUVET ATT GÖRA SÅ TÄNGK OM DET DEN SJÄLV SOM VAR UT SATT FÖR SÅN KUL VA???? HOPPAS ATT DU FÅR VETA VEM DET VAR SOM GJORDET KRAM STÅ PÅ DEJ Å FÅ REDA PÅ VÄM DET VAR SOM GJORDE SÅ Å GE IGEN FÖR F-F BLOGGARE

2009-08-03 @ 15:33:04
Postat av: Felicia

Läste den där kommentaren förut! För omogen alltså. Det finns folk till allt här omkring ;s

2009-08-03 @ 17:45:23
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: Jennie

Mogen kommentar av den personen :S Hoppas ni får reda på vem det är. Vet inte riktigt vad det hela handlar om förutom det jag läst. Men se till att personen i fråga får ett helvete.!

2009-08-05 @ 11:09:56
URL: http://jennienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0