Bullbak!

Jahopp, inte många inlägg på den här fronten inte! SUCK!
Har hittat en bärbar 17 tums på Elgiganten för 4990:- HUR billigt som helst ju, (om man har dom pengarna vill säga)
Får nog spara ihop några slantar!

Blev att baka bullar igår, och nu på kvällskvisten! Blir tyvärr kallad för "BullBerit" av Patrik haha!
Det var dock hans förslag att baka, och jag är väldigt tacksam för all hans hjälp,
han skar verkligen bullarna jättefint xD hahaha!

Har tagit massa bilder, glömde kameran hemma så den tar jag med hem till syster i morgon
så lägger jag in lite nya bilder, tycker att det är dags nu :P

Hade en stor Städ-dag igår också, eller a vi rensade i garderoben,
Shit vad mycket skit man har som bara ligger där!
Blev att bära ner massor med kläder och skor till källaren!
Så nu är det ordning,reda och snyggt i garderoben igen ;)

Nästa vecka den 21 Augusti åker vi ner till Patriks mamma med familj i en vecka i Helsingborg!
Shit vad skönt det ska bli, lååångt bort från Kumla!
Hoppas verkligen på fint väder, då blir det stranden varje dag,
ska nog ta en tripp över till Danmark någon dag också! Det gillas!

JOBB-

Sökte föresten ett Sälj Jobb i Nora idag,
fick ett telefon samtal redan efter 1 timma och blev tillfrågad om en intervju,
tråkigt bara med arbetstiderna som är 12-21. blir ju två bussbyten vilket innebär att
om jag skulle ta jobbet så måste jag åka en buss hem efter kl 21.00, byta i örebro,
är nog hemma i kumla igen runt 23.00. Bara hem att sova alltså, plus att man har olika tider varje vecka.
Jag ska höra av mig till henne om när jag kan komma på intervju, det bästa just nu
vore ju om vi kunde hitta en lägenhet i Nora, FORT!
Då tar jag jobbet direkt! Vi får se hur det blir med den punkten, hoppas på det bästa :)


Pusshej alla nötter och sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta jobbet ;o as bra med jobb. och i dagens tider ska man ju vara glad om man kan få ett jobb :)

2009-08-12 @ 22:17:59
Postat av: Sandra Is The Shit!

Du sa inget till mig om ett jobb :O Låter ju sådär med tiderna, men ett jobb är ju aldrig fel :) Tråkigt dock om ni flyttar :(



<3

2009-08-12 @ 23:41:38
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: malin

jag som kommenterade ;p

2009-08-13 @ 00:25:39
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Börja pendla så länge??? Och leta under hela tiden. Det är ju skit bra om du får jobb ju :) Vist det är jobbigt att pendla men det är ett jobb =) <3

2009-08-13 @ 10:08:30
URL: http://lindaanygren.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kanske kan samåka med nån eller få hjälp med ett körkort? kanske sova hos nån i örebro dom dagar du slutar sent? hoppas det löser sig :)

2009-08-13 @ 10:23:30
Postat av: Louise

Sandra darling, var länge sen vi sågs nu, men blir så ledsen bara vid tanken på att ni skulle flytta från Kumla! Men så länge ni gör det som känns bäst för er så. Hoppas vi kan ses snart, tänker på dig i alla fall ska du veta :D PUSS! (köp dator nuuu :D)

2009-08-18 @ 10:28:01
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0