Babysitter och tapetsering!

Just nu är vi hemma hos syster med familj en sväng,
vi ska ta med William hem till oss strax, ska åka bussen som han har tjatat om ^^
Hoppas han håller sig snäll och lugn och inte kladdar allt för mycket :P

Glömde såklart kameran, åh! Typiskt!
Tar med den senare när vi åker tillbaka hit.

Har mätt alla rum i dag också,
ska tapetsera om i sovrummet och vardagsrummet när vi kommer hem från Hbg.
Blir troligtvis ljusbrunt i vardagrummet, och någon kaffefärgad tapet i sovrummet med
en matchande fondvägg till bakom sängen, nicenice ;)
Kul med lite förändringar i lägenheten,
sen ska vi börja kika efter ny soffa också, och ny sängstomme,
men som sagt man får ta allt lite pö om pö,
allt kostar ju och vi får köpa in lite nytt då och då :)

Dagens Tråk- Folk som inte kan göra annat än att snacka skit och
lägga sig i andras grejer på bloggar ec. LAME!

En gammal bild på mig och hjärtat!



Du betyder allt för mig patrik <3



Kommentarer
Postat av: nina

vad pratar du om? det ida skriver på sin blogg har ju inget med mig & linda att göra! det handlar inte ens om linda. det jag ragerade på var att du skrivit att man skriver inte om andra på internet men det är ju precis det du gör på din blogg & linda på bdb! jag tycker man ska få yttra sig om vad man vill på bloggen & får man kommentarer så får man väll argumentera emot om man vill det!

2009-08-13 @ 14:37:26
Postat av: Nina

och vadå lägga sig i andras bloggar? det är ju precis det ni gör! jag fattar ingenting, ni pratar ju mot er själva hela tiden, snackar om att man ska inte göra det ena med det andra men ändå gör ni helt tvärtom!:S

2009-08-13 @ 14:43:04
Postat av: Anonym

Jag vet.... Folk lär sig aldrig!

2009-08-13 @ 14:44:25
Postat av: Laila

Thanx Honey!! <3 haha :P Ja jag kom precis hem från solariumet :P Fyfan vad det regnar och åskar :O Regnar det så mkt hos er med? :O

2009-08-13 @ 14:53:59
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: malin

hehe okej. fast synd att det är i nora .. om ni inte kan flytta menar jag !



Ja, jag älskar mina jeans leggings. Fast det tråkiga är att det är inte samma färg på dom som det var när jag köpte dom, dom slits ju i tvätten :P

2009-08-13 @ 16:55:00
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: malin

Men du, kolla på vila annars .. dom har ju pieces jenas-leggings där med :)

2009-08-13 @ 16:57:28
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0