Varför just nu?

Har legat i soffan hela dagen, varit skit trött, frusen och svettig.. Men jag känner att smärtan redan börjar försvinna lite smått, riktigt skönt. Linda, Tobbe & Malin kom precis förbi här utanför med bil, Linda har klarat av uppkörningen :) så kul :) Och på fredag har ju dom inflyttningsfest, typiskt nu när jag går på antibiotika :/  ska ju äta det tills på söndag morgon, så det blir nog ingen dricka för mig..

Känner att jag behöver en dusch, en kalldusch. För just nu svettas jag hela tiden! Jag kommer ju kollapsa annars om jag har på varmvatten..

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Kanske skriver senare..

Pusshej

Kommentarer
Postat av: anonym

Det låter som Klamydia ^^ ha ha ha

2009-04-16 @ 12:18:30
Postat av: Emelie*

jävla fittanonym .. HAHA , ip adresser går att spåra ^^

älskardig syster ! <3

2009-04-17 @ 17:51:26
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0