Skärtorsdag

Blir iväg till Sveas sen med Linda, hon ska bjuda på fika :) <3
Var hemma hos Mona&Tord en sväng igår också, efter en stund kom Alex dit med kameran :) är så glaaaad att den är tillbaka!

Och just nu har jag verkligen jätteont vid sidan av revbenen :( Vet inte vad det kan vara, men det oroar mig att det kan vara för att jag har druckit så mycket.. Får ta och lägga ner nu!

Jaha vad ska man hitta på på en Skärtorsdag då, antar att massa folk ska dricka, själv ska jag gå ner och kolla om jag hde tvätttid idag, måste ha lite rena kläder nu, det var ju 1 vecka sen vi tvättade och det blev inte så mycket eftersom en maskin var trasig, som vanligt! Sen återstår och se vad som sker under resten av dagen.

Pussochhej

Kommentarer
Postat av: froidan

Vi såg Mona inatt utanför oss :O Hon skickade sms & frågade om vi såg hennne. Hon skulle ut och gå skrev hon :P

Jag dricker kaffe nu ;P Med massa mjölk hehe

<3 Skönt att kameran är tillbaka, va korten kvar?

2009-04-09 @ 12:28:15
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0