segast i stan

det är jag! har precis kommit hem för en sväng :) jennie är här också.
har inte vart hemma sen i lördags morse, då hade jag massa ångest ju,
sen har det vart ännu mer ångest.. suck!
men jag har haft skitkul kan jag tala om också, hahahaha! så kul att umgås med min lilla Linda, vi har så kul jämt :)
kom hem från stan idag, tofflan tjatar om att jag ska följa med in ikväll igen men jag tror inte att jag eller min plånbok pallar det :P
här kommer lite bilder i alla fall :)



























sådär nu får det räcka, orkar inte lägga in mer bilder :P

Kommentarer
Postat av: L

vilka fina bilder! ni verkar ha sjukt kul där hemma! saknar dig :* men kommer ju nästa vecka. Idag har jag varit i Danmark i alla fall, kanske ska på teater imorrn kväll. Puss!

2009-04-28 @ 19:16:31
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0