Men ärligt talat?

Börjar blir riktigt trött på folk som ska kommentera anonymt!
DU, som skrev nyss i förra inlägget. Jag har ett svar åt dig så gå ner och läs i kommentarerna!

Jaha idag vaknar man upp till värsta skitvädret. Och upptäcker sen att jag inte har något kaffe hemma :/ shit hur ska jag klara det här. Får slänga mig i duschen och röra mig hem till mamsen så hon får bjuda på några koppar :)
Sen vet jag inte vad som händer, jag vet bara att jag är jävligt trött på att sitta och vänta, jag vill få det gjort, överstökat och klart! Och har vi sagt idag så får det bli idag! Aa, precis som alla andra dagar, börjar bli så trött på det här nu..

Och sen är jag arg på folk som ljuger bara för att få nåt!? Moget!
Ne fy jag känner att denna dag kommer bli jobbig och mitt humör kommer inte att vara på topp!
Ska slå en pling till Lollo sen, hon åker ju iväg i morgon :/ och hon vet inte när hon åker tillbaka.. Snart hoppas jag! :)

Pusshej



Kommentarer
Postat av: Felicia

tycker du? :D kul! jag har ett program, istället för photoshop. paint.net heter det :D det är faktiskt bra! japp, klart man länkar sandruuus! :D <3

2009-04-21 @ 17:42:46
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/
Postat av: L

Hej darrrling! Jag åker på torsdag. Men imorgon ska jag på möte, sen ska Sköldis hit...Måste packa o sen blir det bio. Kommer sakna dig :( Får smsa utav helvete :D <3

2009-04-21 @ 23:57:23
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0