Livet

De senaste dagarna har varit helt kaos i mitt liv, jag dricker och glömmer och försöker, men allt blir bara värre och värre.
Jag vet varken ut eller in och känner mig helt slut. I natt vaknade jag kl 2, trodde att det var eftermiddag så jag ringde ett samtal. Tittade ut genom fönstret och såg att det var kolsvart ute, då förstod jag att det var natt.

Det ser ut och luktar som en fyllekvart här hemma, och jag orkar inte ta tag i det, jag orkar inte göra nånting!
Emelie ligger fortfarande och sover, och jag känner mig så taskig som har vart så osocial och tråkig :/ <3
Inget kaffe eller mjölk finns det, och inget toapapper eller cigaretter! Macken känns alldeles för långt bort..

What Im fighting for, is worth far mor then silver and gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0