Lååååång väntan

på pengar. Det är fan 10 dagar kvar tills jag får pengar, shit det är RIKTIGT lång tid :/
Utan pengar blir man deprimerad, och orkar inte gör ett skit känns det som, men snart kommer Tofflan och Victoria hit :)
Jag ska klippa honom, det var ju på tiden haha, som han har tjatat :P Men jag har ju inte varit så pigg de senaste veckorna så han har fått vänta :P

Sen ska jag faktiskt ta tag i städningen! Säger jag nu i alla fall, hoppas att jag gör det sen också :)
Men det blir nog framåt kvällen för jag ska fram sen en sväng, som sagt träffa frida, och jennie :)
Så blir min dag jag uppdaterar lite senare ikväll sen!

Printade lite bilder från Linda som var tagna i fredags :)


Utanför via, alltid gott med 30kronors smuggelvin, drickes direkt ur tetran :P


Det var riktigt varmt och skönt den dagen, och mycket trevligt trots min tidiga hemgång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0