Första natten..

I natt var den första natten på 3 veckor som jag somnade nykter.. Det låter verkligen inte bra, men det känns riktigt skönt i alla fall, och hoppas att det kan fortsätta så. Har fortfarande alla drömmar som jag inte vill drömma, men får hoppas att dom försvinner snart.
Gud jag har ont i HELA kroppen, typ överallt verkligen :/ Ska snart ta mig in i duschen men jag tänkte ta mig en kopp kaffe först med Emelie :) Sen ska jag gå ner och kolla tvätttid. Och senare ska jag förmodligen träffa Jennie :)
Blir nog upp till syster Frida en sväng också :) :love:

Skulle ha ringt ett samtal idag också men det är ju Annandag Påsk så jag tror att det är stängt faktiskt? Får göra det direkt i morgon bitti så jag slipper gå och dra ut på det..

Har ingen lust att bry mig och vara trevlig mot en viss person  heller som inte verkar bry sig och som bara tycker att jag är jobbig verkar det som? Vill du ha det så så får det väl vara så då.. Lite tråkigt bara!

Hoppas alla andra får en bra dag i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaaa vi ska träffas sen snutt:P <3

2009-04-13 @ 12:09:48
URL: http://jennienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0