Försöker verkligen.

Jag gör mitt bästa, försöker, skjuter undan och förtränger! Allt för att kunna gå vidare, FORT!
Men vissa dagar och stunder så kommer allt tillbaka som ett hugg i hjärtat! Men inga fler tårar kommer..
Jag vet hur det ligger till och jag vet allt, men du måste förstå att Jag fortfarande Älskar Dig!
Det kommer att ta lång tid för mig att kunna gå vidare och leva normalt, utan dig!
Jag tänker låta det ta den tid det tar, jag har inte råd att göra fler misstag eller att stressa på nånting..


Those were happydays, I thought our love could last forever and ever..

:love:

Kommentarer
Postat av: patrik

2009-04-19 @ 08:26:02
URL: http://www.enpatrik.se
Postat av: en tjej

ja shit vad fina ni var ihop =)

2009-04-20 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0