Äntligen mat

Nu lagar jag mat. GOTT! Nasigoreng eller hur det stavas, massa mums!
Har suttit överallt idag känns det som, Malmen, Ida&Pater, Sibylla, gick förbi Fylsta men det slutade med Vialund, massa vin och prat :) med Linda, Ida, Peter, Emil och Tonna, sen kom Vibbe förbi en sväng. Det var treligt där.
Sen bestämde jag mig för att gå hem. I morgon ska jag hem till föräldrarna och äta mat, påskmat :) så gott det ska bli.

Sen börjar jag må bättre, men när du håller på blir det bara sämre och massa skit, SLUTA! SNÄLLA! förstå att det blir jobbigt för mig när jag vill och inte du och ändå ska du hålla på! Vet du verkligen vad du vill innerst inne? Om du gör det så måste du förstå, att vara kompisar nu, så snabbt, är RIKTIGT SVÅRT! Tänk lite! Tänk!

Sov gott allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0