Antibiotika

Var tvungen att ringa vårdcentralen förut för mina smärtor bak i ryggen, jag misstänkte att det var njurarna, och det var det också :/ Satt och väntade i 1 timma innan jag fick komma in till läkaren, det såg inte bra ut. Jag hade en sänka på 48, som normalt sätt ska ligga på 8. Jag hade en urinvägsinfektion som inte alls såg bra ut eftersom den flyttades sig uppåt njurarna, hon sa att det hade påverkat min kropp mycket och att jag inte så frisk ut :/ Så hon bad mig lägga mig på en sån där brits.. Var idag och hämtade ut antibiotikan, var skit ledsen först för hon sa att jag var tvungen att börja med dom idag, och dom kostade 140 kr vilket jag inte hade :( men Benny var snäll och lånade ut pengar till mig, och skjutsade mig fram och tillbaka till apoteket :)

Emelie ska sova här i natt och hon har vart så himla gullig idag :) hon har diskat allting, skurat golven torkat av borden m.m. Passat upp på mig jättemycket när jag bara har legat här i soffan och halvsovit. :love:
Nu gjorde hon precis en kopp grön te åt mig, så den ska jag njuta av och kolla  klart på Despan!

Förhoppningsvis orkar jag ta mig ut i morgon, då blir det en fika hos Mona & Tord sen ska jag nog upp till föräldrarna också..

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack :D Jag blev riktigt nöjd med den! <3

2009-04-14 @ 21:59:19
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Låter inget vidare :S

Hoppas det känns bättre snart!

2009-04-14 @ 22:01:34
Postat av: Linda

Lilla gumman :( Skicka ett sms när du vaknar så jag kan ringa, vill inte väcka dig. Puss

2009-04-15 @ 09:43:08
Postat av: Emelie*

bra att du mår lite bättre nu :) kanske sova över i helgen ? :D loveyou<3

2009-04-17 @ 17:52:51
URL: http://emeliesten0ngers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0