Ändrade planer.

Ja jag orkade inte med att grilla ikväll, det blev lite för mycket bara..
Så nu sitter vi här hemma hos mig, jag och Lollo och dricker öl :) Karin kommer snart förbi också :)
Och imorgon blir det som det blir, är det som jag tror så kan jag tala om att det blir fan i helvetet alltså! Då ljuger jag inte!
Då kniper jag inte längre, för det kan jag inte! Sen får det bli som det blir och det är ju faktiskt inte mitt fel.. Nepp!

Aja, hoppet är ju totalt borta nu så nu är det annat som gäller.. Svårt att ta sig tillbaka till det livet igen bara.
Men som sagt, har aldrig vart singel ute på krogen, så det får ju bli en upplevelse :)

Ha det bra alla nötter!

Kommentarer
Postat av: froidan

Du klarar det här, vi finns vi din sida! <3

2009-04-07 @ 19:22:58
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0