cause you aint gonna grow up until you wake up from your fairytale..

EVIGheter sen jag bloggade!
Har saknat det rätt så mycket faktiskt.
Men är himla sugen på att starta en matblogg,
eftersom jag äter så mycket, haha nej skämt å sido.
Jag älskar verkligen matlagning, och jag är riktigt duktig
på det om jag får säga själv :)
Och nu när jag har börjat ett lite "nyttigare liv" så skulle
det var ännu roligare att blogga om mat, om vad jag äter
osv, just nu kör jag ingen speciell diet, räknar bara kcal
och kanske äter 1 potatis till maten i stället för 3,
inget vitt bröd dock!
Och sen jag laddade hem appen Shape Up så har det
gått himla bra! Man får ju så mycket bättre koll på vad man
stoppar i sig, SAD att jag inte har någon våg hemma,
men jag tror minsann att jag tappat något kilo :]
Vi höres när vi höres!
-
New Year!


Birthday 24!


OCH så har jag fått mina tankar om en människa i lås!
Tänk att man kan ha så rätt, ibland är det jobbigt men jag
kan läsa av en människa efter 1 möte med personen,
i det här fallet så stämde det!
Ne jag behöver inga snorungar i mitt liv
(som föresten inte var en särskilt nära vän)
Man ska inte gå och låtsas för hela världen om vem man är
eller spela falsk för att andra ska tycka om en,
det är nog det värsta jag vet!

Kommentarer
Postat av: chacharlie

Tack :)! Får ser hur det blir med färgningen ;)



Kul att du bloggar igen!! :D

2012-01-15 @ 12:40:33
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0