Hur var det där med privatliv?

Nog för att man skriver mycket på Fb, (ibland kanske för mycket)
men lägger man inte ut sitt privatliv ganska så bra om man bloggar typ 5 gånger om dagen t.ex?
Tror det är därför jag inte bloggar längre, det är verkligen för öppet,
där kan ALLA gå in och läsa vad jag gör! Fb är iaf begränsat,
eftersom jag låst den för dom som inte är vän med mig!
Jag kanske enbart skulle börja blogga om shopping, kläder & matlagning?
För alla mina statusar på FB handlar ganska mycket om mat har jag märkt haha ;)
Mm det var lite tankar såhär på morgonkvisten!

Idag ska jag bus:a mig igen, och laga kööött!
Sen blir det att småhandla lite med Patrik på LM!
Herrå!


Och i helgen kommer min ääääälskade Malin! <3

Kärlek till världens underbaraste kille! Du gör mig lycklig <3

Kommentarer
Postat av: SusseSthlm

tycker absolut att du ska börja blogga mer igen.

mat o shopping låter kul =)

hoppas de kommer mer inlägg från dej snart =)

2011-07-27 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0