Kärlekens dag!

Är otroligt glad att jag har en underbaring att spendera
denna dag med <3
även fast vi kanske inte "firar" denna
dag på något speciellt sätt, men det blir att äta gott sen
och ta ett mysbad ihop! Vi myser ju annars hela dagarna
och pussas var 5:e minut som att vi fortfarande är nykära haha,
fast det snart är 6 underbara år vi har varit tillsammans!
Kärleken skulle jag aldrig klara mig utan! Tycker det är väldigt
viktigt i ett förhållande att pussas & kramas OFTA och tala
om hur mycket man älskar varandra! Can´t get enough ;]
Patrik <3

Saknar många underbara vänner! Hur tråkigt är det inte att
man bara glider mer och mer isär.. Ska ta en hel vecka i Kumla
i början på Mars då Patrik åker ner till sin familj i Helsingborg.
Eller? Om någon kommer och besöker mig? Så slipper jag Kumla..
Hoppas på att få träffa dom som står mig varmt om hjärtat!
Någon jag saknar extra mycket är Linda, hur längesen var
det sen vi träffades sist? :( SAKNAR DIG MASSOR! <3

Ha nu en underbar Alla Hjärtans Dag!
p&k




Kommentarer
Postat av: emelie

hehe, ja fast hon är lika söt nu :D! <3 pusssss

2011-02-20 @ 04:05:19
URL: http://kungemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0