we´w all been there..

Breakups and makeups!
Det förstnämnda är ju aldrig kul..
Och ofta är det upp och ner i mångas
förhållanden, inte heller kul!
Och där har jag varit nu, det har varit
väldigt rörigt i förhållandet på sistone..
Och man säger mycket dumt till varandra
som man egentligen inte menar :/
-
Men sånt får man leva med,
min kärlek till min sambo är obeskrivlig,
vi har upplevt många motångar under våra
5 ½ år långa förhållande!
Vi klarar mycket, ibland kanske för mycket
så många människor höjer på ögonbrynen
och skakar på huvudet och undrar hur fan vi orkar..
Den frågan har jag ställt mig själv också,
och ibland är dom där sakerna man bråkar om oftast
bara skitsaker, sånt kommer man över!
-
Kärleken är bra konstig,
MEN JAG ÄLSKAR DEN!
Och jag älskar dig Patrik <3









Kommentarer
Postat av: Linnéa - Mamma till Pärla

Ni är så fina ihop :)

2010-11-11 @ 21:29:53
URL: http://hallojlinnea.blogg.se/
Postat av: Nadine

skit i vad folk säger, ni är så fina tillsammans :'D

2010-11-18 @ 14:35:59
URL: http://nadineaskerblom.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0