Sovmorgon

Oj, vi låg och drog oss enda
till 11.30 idag
, skönt!
Vaknar upp och är på väldans bra humör,
strax ska det ätas lite frukost så jag tänkte
slänga in ett litet inlägg innan!
Och det är så komiskt när jag ser en kommentar
i mitt senaste inlägg som lyder såhär:
POSTAT AV HELENA:
Måste du alltid ta till alkohol när du gör något? Det löser inga problem.

SVAR: vad är det där för fråga?
Jag antar att du är en människa som följer min blogg!?
Jag tar INTE alltid till alkohol när jag gör något,
jag dricker alkohol på helg/på fest och någon gång
när jag har mått dåligt.. Ungefär precis som ALLA andra!
Att jag ville ta ett glas vin igår kväll är väl inga konstigheter?
.
Jag sätter punkt jag orkar inte sitta och
förklara mig egentligen men som sagt så ÄR
det komiskt då jag precis har skrivit om att
jag känner mig begränsad i mitt skrivande,
JUST pga av vissa kommentarer från människor,
och vem är Helena? Känner ingen Helena..
-
Skit i det här nu!
Vi hörs senare :)




Kommentarer
Postat av: Linnéa - Mamma till Pärla

Det är väl skönt att kunna ta ett glas vin ibland, ska väl hon skita i!

2010-11-14 @ 22:56:43
URL: http://hallojlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0