Oh my...

Hallå där!
Absolut dåligt med noll uppdaterande.. i know.
Dels för att de senaste veckorna har varit totalt
upp&ner och helt skit! rent ut sagt..
Just nu känns allt ganska ljust och jag mår
himla bra! Önskar jag kunde må så här för jämnan :)
Och andra sidan till att bloggen legat åt sidan är att
våran kära dongel har gett upp.. surt!
Måste fixas snarast för att sitta här på praktiken och
smygskriva blogg och glo på Fb är ingen höjdare!
Igår blev det en sväng med kära sambon till M-berg.
Planen var att vi skulle handla massvis med Julklappar,
haha och vi kom hem med EN Julklapp :O
Vi handlade visst bara "julklappar" till oss själva..
Jag är i alla fall mycket nöjd över mina inköp ^^
Lite smycken och fina håraccessoarer som ska
användas till Julen, nya varma uggs, jeansleggings
och massa annat blev det!
Så nästa tripp vi tar för att handla Julklappar
ska det ENBART handlas Julklappar ;P

Vi hörs ;)


Kommentarer
Postat av: Jess

Snyggt kort!

2010-11-30 @ 10:55:37
Postat av: Louise

Tack så mycket! <3

2010-11-30 @ 11:47:16
URL: http://ladyloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0