I like it different!

Ännu ett!
Gud, bara 2 dagars 8 timmars praktik
och jag är helt slut när jag kommer hem!
tycker inte om att vara trött och hängig,
(tror jag nog ingen gör)
men jag som är en morgonmänniska blir
lite smått sur när jag knapp får någon
tid för mig själv!
jag älskar att gå upp tidigt och bara sitta
i morgonrocken och njuta av tystnaden
och kaffet, titta på nyheterna och bara
ha det allmänt lugnt!
..Men jag vänjer mig! Fortfarande, JA
jag är sur för att jag inte får röka! :@
vad är det för stil? Tycker dom åtminstonde
kunde ha informerat mig om detta
INNAN jag började :O
(men  när ingen ser går jag ut och blossar..)
Orkar inte trycka i mig 10 cigg på lunchen liksom,
jag vill väl njuta av min cigg!
-
På fredag, blir det en festarkväll!
Äntligen kommer Malin :)
Tror att Markus skulle komma förbi
också, han och Patrik skulle ha
någon drinktävling? Fun :)
TTYL!

Åh, blond! Så sött!

Red eyes!





Kommentarer
Postat av: veronica

Jättefin blogg du har :)

2010-11-17 @ 22:25:26
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: veronica

sv: Ja.. haha :) skor är så himla roligt att shoppa.

Precis.. det finns nog inget bättre.. =)

2010-11-17 @ 22:59:26
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: wictoria

Hur länge ska du vara där då? :)

DU passar ju asbra i både blont & brunt!! :) <3

2010-11-18 @ 12:00:25
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0