Påväg tillbaka!

Nemen Hejsan!
Nu var det bra längesen jag uppdaterade!
Det har som sagt varit lite upp&ner med allt i mitt liv..
Men nu börjar det ordna upp sig, hoppas jag!
Sommarväder ute idag och imorgon bär det av in till Örebro
för lite shopping, vi ska köpa någon fin Studentpresent till min
yngsta syster också som tar studentden på fredag! :D SÅ STOLT!
(hon är den första av oss systrar som tar studenten)
Och mer att fira på fredag blir det
,
jag & älsklingen firar nämligen 5 hela år tillsammans!
Tänk vad tiden går fort! Och jag är lika kär idag som jag
var när vi först träffades :) <3
Det blir att mysa & äta ute på någon fin reastaurang kan jag tänka mig :)
-

Blev lite fiske & en brasa i fredags!

Efteråt fixade vi oss och gick till Värdshuset!

Här har jag druckit ett och annat.. Det syns på mina ögon! haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0