Okey då..

Skriver jag inte ett inlägg nu så kommer
det garanterat dröja en vecka annars
!
SHIT, vart fan är blogglusten?
Vissa dagar är jag riktigt taggad och vill blogga hela tiden,
sen orkar jag inte helt enkelt!
Jag vill, men orkar inte! Och ju mindre inlägg jag skriver
desto mer känner jag att jag vill Deleata bloggen!
men vilket jobb det skulle bli, jag skulle bli tvungen att
spara alla bilder först, och sen några gamla minnesvärda inlägg givetvis..
PUST!
-
Och proppmätt är jag just  nu, det blev gamla hederliga
pepparotssåsen med, potatis & kokt falukorv, fint det!
Hm, funderar 1 minut..
Bjuder på lite nytt i bildväg i stället ;)

Något jag MÅSTE göra (men inte orkar) nu har jag så att det räcker ett bra tag! ;)

Orkade bara provmåla en nagel! Gillar verkligen färgen, bör ses IRL!

Sommarväska! :)

Dags att blondera utväxten kanske? JA! Solglasögon, helt OK!
Dom är mer fyrkantiga än mina andra, och passade min anisktform!!

Herregud jag MÅSTE RYCKA UPP MIG! Det känns som en bomb exploderat i huvudet på mig!
Jag orkar liksom inte göra ett skit!? WHAT IS THIS!
Orkar inte ens klä mig hyffsat! Guuuud ge mig kraft!
Imorgon, promise så kommer det lite gladare inlägg!
Vem fan vill läsa en surpuppas blogg som knappt orkar blogga?
PUSSTJA


Kommentarer
Postat av: froidan

Men åh, kan inte jag få köpa en av dig??? Jag kunde ju ej beställa ;( <3

2010-05-12 @ 14:11:25
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

jag älskar den där BUS;en !

2010-05-12 @ 15:05:13
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Karolin

Vilken fantastisk sommarväska du har<3!!!

Haha klryssningen var bland det absolut bästa och vi ska DIT NÄSTA ÅR IGEN, haha hur kul som helst och du är såg go, hihi!!! PUSSAR

2010-05-13 @ 11:56:47
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: Karin

Super snygg väska :)

2010-06-08 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0