Det påverkar humöret!

Goodafternoon!
Det spöregnar fortfarande ute, hur länge ska det hålla på?
Just sånt här grått väder gör mig deprimerad!
Så det är inte så konstigt att jag har mått skit i flera dagar!
Det är sjukt att väder kan påverka en psykiskt så passa mycket! :/
Har nyss duschat, skrubbat och fixat mig!
Känner mig oerhört fräsch idag, testade en ny ansiktskräm och ögonkräm, love it!
-
Dagen kommer att spenderas inomhus garanterat,
slänga i några maskiner tvätt så man får något gjort,
det är ju perfekt såna här dagar!

Ansiktscremen luktar Mandelkubb! Båda är från Yves.



Kommentarer
Postat av: Girly

Låter som härliga produkter.

Var jätte mys men i dag är det grått & trist :(



Puss sötis /Girly

2010-05-13 @ 16:19:04
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0