Brun över en natt!

Godmorgon eller vad man ska säga!
Har sovit alldeles för länge idag,
tur att det var en liten fjortis som ringde och väckte mig då ^^
Går in i badrummet när jag vaknar och blir ÖVERLYCKLIG
när jag ser mig själv i spegeln, haha! Nu är jag brun & fräsch igen!
Tänk vilken tur att det finns b.u.s och att det bara tar 1 dag! ;)
-
Solen skiner för fullt och det blåser storm..
Jobbigt värre.
Ush hade ingen lust att lägga ut de här bilderna, är typ nyvaken
efter att ha gått upp för typ 10 minuter sen.. Mitt face ser ju ut som något helt annat! :P

Det kunde ju ha vart värre, jag kunde ju ha vart blek & nyvaken! xD

Ny kategori: BrunUtanSol


Kommentarer
Postat av: chacharlie

As frsäscht!! Bus är ju the freaking shit!



Blir också sådär lat ibland när man skrubbat bort det gamla, men så jäkal skönt när man fått på sig nytt! :)

2010-05-07 @ 13:09:30
URL: http://charlottechristina.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

håller helt klart med dig vad de gälle rbrun utan sol, så skönt att kunna vara brun n'är man vill :) jag har slutat sola helt, kör med BUS istället !

2010-05-07 @ 15:13:23
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0